Sunday 25 March 2012

cuti bermula

yeahhhhhhhhhhh...................................
hahaha..
adalah perkara yang normal bagi student untuk berasa happy yg over bila menjelang musin cuti semester
sebab...
dah x payah nak mengadap buku lagiiiiiiiiiiiiiiiii....
hahahaha..
terover happy plak..


semalam adalah paper aku yang loast tuk semester ini..
huhhh...
dah lepas satu beban yg amat berat tuk aku sem ni..
seriously,every semester aku akan rse ade paper yg membebankan..
n
bkn aku jer la yg rse bnde ni sbb sumer student pun akan rse bnde yg sma..
dan
bak kate mak n abah aku,'bnde ape yg dlm dunia ni x ssah nk buat??''
'sumer yg kita buat msti kne ade usaha'...
e2 je la ayat yg aku pegang setiap kali aku rse aku x mmpu nk buat sesuatu..
tankss mak n abah..


ok...
startt cerita planning aku tuk sepanjang cuti ni..

1) nak join aktiviti jogging abah
2) nak buat something tuk si dia
3) nak berfacebook n always update my blog
4) kemas kan umah yg dah d kemas
5) mulakan balik aktiviti mencuba resipi baru (kesian abah sbb kene rase sumer n kene kuar duit tuk brg2
    yg nak d gunakan)
6) cuba untuk menarik balik mood cartoon yg dah lama d tggal kn
7) cuba untuk mencapai setiap list d atas

hahahahaha...
e2 je la aktiviti aku tuk semester break nih...
nmpk cm simple but not easy like we think..
ape yg aku list 2 x semestinya aku dpt tunaikan sbb aku kne spend some of my time to do it..
.......................................
........................................
.............................................
....................................................
..............................................................
.......................................................................
...............( otak blank ) ...........................................
...........................................
.....................................................
..................................................................
...........................................( x ta nk ckp pe lg ) ......................................
..................................................
................................................................................................( ahahhhh ) ............
..( still not working bcoz still not have idea )..............................................................
...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...............................
............................................................( yesss...).....
(got it )................................
....................................
hurmmmm..esok je la crita sbb mmg otak tetiba blank n x tau nk crita aper..
ok bubye..

No comments:

Post a Comment