Monday 26 March 2012

orang yang ada di sekeliling aku di UiTM

huhhhhhh.....
cari punya cariii..
selongkar punya selongkar..
akhirnya aku jumpa gak gambar dorg dalam lappy aku ni..
dari satu album ke album yang lain aku cari..
seriusly,dah naik juling mata aku tengok gambar2 dorg yang paling sesuai untuk di kongsi dan di muat turun kat sini..
haaaaaaa..
hari ni aku nak share ngn korg tentang org yang menjadi racun dalam hidup aku...
dan...........
hanya merekalah yang menjadi penawar dalam hidup aku serta senyuman ku...
huwahahaha..jiwang lak..
but seriusly
they r the best thing in my life..
i always say tanks to Allah because meet me with them..
love u all,soooooooooooo muchhhhhhhhhhhhhh...
and hopefully one day,all of u will read this =)


ini syida....
aku slalu panggil die sparta ( watak joong kook dalam running man )..
tp tiap kali aku panggil die macam tu mesti die jeling maut kat aku..ha5..
die ni aku jumpa dari 1st day aku kt UiTM ni,sampai sekarang aku still kawan ngan die..die ni seorang yang cepat bekerja dan sangat sensitive dengan masa..contoh nya,kalau aku janji ngan die jumpa kul 8am,die akan ade kt tempat yang dijanjikan tu pukul 7.45am...seriusly,aku pun kadang2 x terikut cara dier..
die ni juga lah yang jadi jam aku waktu pagi,before pegi class die msti datang bilik aku dulu..he5..die ni muda dari aku 2tahun..walaupun  umur kitorang beza agak ketara tp kadang2 aku rasa macam aku ni sebaya ngan die..ha5(perasan muda)..satu benda penting yang aku kadang2 pelik ngan die ni adalah dia sangat suka tengok dan layan cerita Korea....huhhhhhhhhhhh......sampai skrg ni aku pun dah terjebak dengan kancah Korea die tu..huwahaha...tp aku tgk part yang best je r..slalo nye die will find every episode yang interesting and will show it to me....haaa.....dia ni garang jugak r,ekut suka suki hati die je nak marah2 org...mcm SPARTA!!!!!....ha5....tp best kwn ngn die....


ni atiqah a.k.a makcik..
aku rasa die ni dah x asing lagi dalam blog aku ni..hurmmmmmm...bagi aku die ni seorang yang sangat pick up dalam bab2 blaja nie..die sangat senang tangkap ape yang lecture ajar...............die sangat suka makan TOMYAM dan x suka makan sayur..die pun x akan  makan atau minum bnde yang berasaskan kn COFFEE..bg aku die ni orang yang ada wawasan dan kadang2 tu terlalu berfikir jauhh...hurmmm susah nk xplain but i know her..tp kadang2 die ni ske gak buat sesuatu ikut kan perasaan die walaupun bnde yang die nak buat tu x bape nak betul pun..ha5...jgn mrh eh..hurmm,aku ingat lg mse mula2 die bercakap ngn aku dlu..perbualan pertama kami adalah menceritakan masalah die ngn kwn dier yg slalo dtg lmbt ke kelas..die mengadu kt aku dan aku selesaiakan..e2 la detik pertama kami berkenal dan x sangka sampai hari ni kau kawan ngn die..mgkin dah jodoh agak nyer..tp,kadang2 aku pun x sangka akan kawan ngn die sbb kolej die ngn kolej aku bkn nyer dekat..die ni bdak JB..kota JB..
die slalo tumpang tido kt blik aku n bila die tido kt blik aku ,kitorg akan berborak smpi x ingat dunia,kadang2 2 x sedar pun dah pukul 2-3 pg..bila dah tido lmbt so time nk bgn subuh pun agakj ssah tp still bgn ok..sbb kitorg akan psang alarm pada semua handphone kitorg..mak cik ade 2 phone n aku pun ade 2 phone,so setiap pg kami akan dengar ke empat,empat alarm ni smpi la kami bgn..he5..jadi pada sessape yg rse2 perlukan khidmat untuk berbual boleh lah pergi jumpa dier..
ha5..no phone die 017-xxxxxxx dan 013-xxxxxxx....
opppssss...x blh la nk bg,nnt aku yg kne ngn die..
huhuhu...serunnnnnnnnnnnnnnnnnnn.......................

huhhhhhhh...
seronok sgt dah cerita psal dorg nih..
aku akan cerita lg psal 2 org remaja yg bru dtg dlm hidup aku..
tp bkn kt entri yg kali ini..
next keluaran la eh..
ha5...ayat mcm nk promote kereta plak..
ok kwn2..
wt ever it is
u never know how i show my love but in the same time u still can feel it..
only u n me know how it is..

assalamualaikum
=)

No comments:

Post a Comment