Friday 27 April 2012

bahagia

aku nk memanjatkan kesyukuran yg x terhingga
kepada Allah yg maha esa
sbb
aku dikelilingi org yg syg dan jd tulang blakang aku slama ni ..
x lain x bkn adalah FAMILY aku sendiri ( abah+mak+abg+k.adis+baby batrisyia+angah+alang+atih )
dan x lupa jga kt en.kekasih yg slalu support aku
mse aku ssah,menangis,mengamuk dan pada wktu yg aku sgt memerlukan seseorg utk bercerita..
tanks en.kekasih sbb awk x pernah menganjak dr sy wlaupun d wktu ssah sy..
kdang2 sy slalu suruh awk teman kn sy study
walaupun
awk tgh tido (jam3-4pg) -{teman melaui  telefon}-
hope hubungan kita akn berakhir di jln yg halal..aminn..
hehehehe
. . .
hri ni 27/4/2012 adalah hari result aku dan kwn2 yg lain akan d umumkan
Alhamdulillah result aku makin baik..
ni sumer adalah doa dr mak n abah yg x de hijab ..
. . .
masyaAllah ,
terima kasih Allah . .
tiada hadiah yg indah melainkan anugerah Kau yg tiada tolak banding nya . .
. . .



No comments:

Post a Comment