Wednesday 18 April 2012

meaning of 'nohaka'

sebenarnya dah byk kali aku dgr soalan mcm ni
'pe bnde nohaka 2?'
'bunyi cm pelik jerk blog ko ni?'
'ko dah x de nme lain ke nk ltak?'
....
haaaaaaaaaaaa
e2 lah di antra soalan2 yg kwn2 aku akan tny psal nma blog aku ni
ok
tuk pengetahuan semua
nama 'nohaka' ni di ambil dr nma AKU sendiri
no = noor
ha = hafiza
ka = kamarudin
dan , bila di singkatkan
maka terjadilah nohaka
....
aku kalo boleh nak ltak nma pnjang 
yang siap nma ayah aku lg
so
tuk berlaku adil
aku pun singkatkanlah kesemua perkataan dalam nma aku ni
yela
cm x fair la kalo nma ayah aku x de 
or
aku just singkatkan nma ayah aku kn??
hehehe...
selain 2
nk gak nma short yg mgkin akan diingati oleh rmai org
hahahahaha ( bsar x angan2 aku?)
....
tp kalo blh ble jmpe aku jgn la pggil 'nohaka' plak
haishh
malu aku nnt..
hahahahhaa...
ok la idea pun da kering
so , slamat mlm sumer..

No comments:

Post a Comment