Thursday 19 April 2012

minat baru

ok..
lately ni aku ter-perasan sesuatu tentang minat aku
yang dah berubah arah
hurmm, x kn fktor umur kot??
mgkin tdak!!sbb aku still remaja
ok....
hehehehe...
ni de 2 bnde yg aku perasan da berubah
1st = dulu aku ska tempat yg blh nmpk exclusive tp skrg aku ska tempat yg lapang
2nd = dulu aku ska kpd hiasan tp skrg aku ska nk buat kek
...
yg 1st 2 mgkin x la ketara sgt
tp yg 2nd 2 aku kurang faham plak
hurmm nk menguatkan lg kata2 aku ni
aku dah selalu sgt tgk video kt you tube
tutorial nk buat kek
siap dgn hiasan lg ( gna ising )
hahahahaha..
bnde ni berubah bkn sbb aaku sengaja tkar angin
tp
dia dtg dgn sndri nya
hahahahaha
ble pk2 blik cm kelakar la plak
sbb dulu aku ni antara yg x bape ska mkn kek
lg2 yg guna ising yg terlampau byk
kalo aku mkn ising terlalu byk aku akan rsa pning yg teramat sgt
hahahaha
tp e2 dlu lar
skrg ni da ok da
dan..............
mgkin akan lg ok ble aku plak yg dah terminat secara x lgsung dlm bdang ising ni
hurmm..
terfikir gak ble nk g blaja buat kek..
tp nnt2 lar sbb aku skrg ni pun ngah stdy
ble dah hbis stdy nnt bru la menceburkan diri dlm bidang ini dgn aktifnya ( kalu rajin lar )
hahahaha ( cita2 mmg tggi , tp x tau lar dpt k tdk )
....
aku yakin korg pun de rasa perubahan dlm hdup korg kn
tp x semestinya yg berubah 2 adalah mnat korg
mgkin dr segi kematangan
cara berfikir
tingkah laku
dan sebagainya..
ok lar smpi sni dlu
...
ok bubye sumer...

No comments:

Post a Comment