Monday 16 April 2012

kuatkan hati , berikan yang terbaik

woww...
it sound serious..
hurmm..
i really mean it ...
....................
lately ni aku sgt perasan aku ngn en.kekasih terlalu byk bnde nk buat
sampai kan
kitorang x de mase tuk ber-chit chat
...................
kdang2 terfikir gak 'sampai bile nk mcm ni??'
huhhhhh....
x terjangkau dek fikiran aku ni apa yg ptut aku jawap tuk soalan yg ade dlm kepala aku time tu
ok,
let me share something..
en.kekasih ngan aku still lg belajar
dia amik course lain dr aku
aku banking
dan
dia  mechanical engineering 
haaaaa...
kt sini korang blh nmpk betapa '360 darjah' kitorang berbeza
...................
dan perkara yang menguatkan lg perbezaan kitorang bila aku tgh final 
dan dia plak tgh dlm proses belajar lg..
dan
bila dia final , aku plak dah cuti..
huhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.........
sgt berbeza waktu kitorang..
...................
skrg ni aku tgh cuti dan dia plak ngah nk final ,
aku kadang2 rasa sgt bosan bila die xde mse nk msg ngn aku
dan lg aku rse kecik hti bila aku tggu die pkul 12 mlm tuk borak2 ngn dia,
dia plak tetiba text aku n ckp cm ni
        'syg,sory coz i still have many assignment to do n need to do revision bcoz tomorrow i hv quiz n retest
         this subject'..
i think korang sumer dpt imagine apa yg aku rse time 2..
tp d sbb kn aku nk support ape yg die buat aku just say 'ok' n say to my self that everything will be find ...
.....................
seriosly , aku mmg rsa sgt bosan bile die xde
sbb :
dia lah tmpat aku nk gaduh
           tmpat nk mengada-ngada
           tmpat nk cari pasal
           tmpat nk .... hurmm 'ape2 je lah ( x de idea )
............
nowwwwww...
i'm alone 
n
dia bru je text aku 2 second ago that he bz tonight ...
ok
now
AKU BTUL2 KESEORANGAN ..
hurghhhhhhhhhhh........
syg ,
tlg cepat hbis kn final awk 2..
huwaaaaaaaaaaaaa.............
................
wt ever it is 
i pray that u will success in your study
n be with me like old days



No comments:

Post a Comment