Monday 19 December 2011

khas kpd : nurul ateqa aminudin

hari ni kitorang blaja BEL311 kt makmal komputer..
bkn hari ni jew tp tiap2 pagi selasa kitorang akan blaja kt sana sepanjang semester ni berlangsung..
hurmmmm.....bler dah dapat komputer yang berinternet,kitorg pe lg??on fb la keje nyer...
he5...sory yer kpd tuan Rektor sbb on fb d wktu belajar..tp bkn nye online memanjang,kitorang ttap siapkan ktorg nyer asignment...dan ini telah di bukti kan oleh sirim..hohohohoho.....

biler dah tepu kepala aku ni cri bhn asignment aku pun g la round2 kt sekidar dalam class aku tuk tgk mmbr2 aku nyer keje dan tanpa ku sedari yang fb ku blum di log out dan telah dicerobi oleh dua org rakan ku dan suspek utama adalah "mak cik"(nurul ateqa)..

hurmmm.....mula2 aku mrh gak la ngn dier sbb hack fb aku kn??tp ble tgk mulut muncung die 2 trus malas nak mrh (muncung ala2 die x bersalah la kirenyer) tp d sbb kn nk bg die peringatan aku pun trus kan la untuk tdak bercakap ngn die...hehehehehehe

aku ingat kan aku nyer marah ni x berhasil sbb aku tgk die wt x tau je ngn aku kn??n mcm x takut pun ble aku x ckp ngn die sehinggalah aku sampai ke class yang seterusnya aku x cakap ngn dier...ok la,nak wt cm ne kn...redho je lar....tp!!!!!sangkaan aku ni jauh meleset......

situasi : aku ngah makan meehoon n makcik ngah makan kuey tiaw goreng .. (makanan bungkus)
tempat : dalam class

makcik : diam tanpa bunyi
aku : pandang2 gak la die kn...
kawan2 yang ade time 2 : ngah buat bising sambil melawak sesama dorg n aku pun join glak jgak...tp....mak cik x glak langsung dan mendiamkan diri nya lg...
aku : berfikir sejenak.................................................................................................ahahhhh..da dapat idea cm ne nakbuat makcik bercakap...aku ngan selamba nya cakp cm ni...."makcik nak ko suapkn kuey tiaw ko 2..."
makcik : tetiba pusing kan badan die (alaa..cm org ngah merajuk tu la)
aku : tarik tgn die n ckp cm nie "makcik,nk ko suap kn kuey tiaw tu....kalo ko suap kan aku,makanan 2 jd lg sdap..cpat la makcik"
makcik : tetiba dia bersuara dan sambil menagis "aku x nak suap kn ko sbb ko mrh aku td" ..(mcm crita bersamamu pun de gak sbb makan sambil menangis)..ha5...
aku  : jd pending jap sbb tgk die nagis (tp nak glak pun de gak sbb tgk die nagis smbil mengunyah makanan yg still de kt dlm mulut die..hoohohoho)...aku pun trus la pluk die (konon2 nak tenang kan hati die lar)

hurmmm dalam sesi pujuk2 nie nmpak nya berjaya la jgak wt die bercakap cm bese lik...he5..pape pun makcik..aku syg ko n ssah nak mrh ngn ko lme2...tp kdang2 tu mmg bengang gak la kn..tp dah lupa dah...

sory erk yuyun atea/nurul ateqa aminudin/makdik/dok...



aku still tggu bler ko nak ajak aku pkai bju ni sma2...kalo ko dah bce blog aku nie..aku  harap ko x luper la nak deal ngn aku tuk pkai bju biru nie...hurmmm....ngajuk skit ngn ko sbb ko lupe pkai bju biru hari isnin hri 2...

No comments:

Post a Comment