Friday 2 December 2011

'sial' dan macam 'sampah'

hurmm......
mmg ngah panas giler hati aku skrg ni..setiap jumaat kitorang cm bese la ade kokorikulum..2jam setiap mggu je waktu yg d beri..tp walaupun 2jam je rse ny mcm 20tahun sepanjang kokorikulum ni berlangsung..seriusly aku mmg x than ngn mulut komander yg sorang nih..yela aku tau die tu KOMANDE dan aku ni STUDENT BIASA jer...die tu KOMANDE yg berdedikasi kn??????????????????????????......berdedikasi ker???????????????????????????????????????????????????.........................hahahhahahahahaha....
    ader ke patut die boleh pggil aku ngn kengkawan aku SAMPAH dan SIAL!!!!!!!!!!!!!!huhhhhh... mmg WTF la kn????aku x faham la knp die ngn sesenang hati je panggil kitorang mcm 2..ok fine,,,aq tau yang kitorang banyak buat silap biler waktu kokorikulum tp jangan la sampai cm 2 skali dier nak hamun kitorang..agak2 r kn..seriusly aku cakap yang die lah sbnr nya mcm apa yang die ckp tu..huhhh.......aku x tau lar jenis manusia aper die 2??nak hamun org sesuka hati die jer..aku rasa la kn kalo family die sndri yg kene hamun cm tu mst die pun bengang kn???
    huhhhhhhhh......................tp apakan daya,aku xnak nmpak mcm org x berpelajaran kalo balas balik aper yang die ckp kt kitorang..bia la dier sorang je yg nmpk x berpelajaran...
   hurmmm....bia kan je la dier tuh,mlas aku nak pk g..e2 je la yg aku dpt kongsi tuk hari ni..bia la Allah je yg dapat blas 'jasa baik' die tu...
 


Allah lebih mengetahui...

No comments:

Post a Comment