Monday 19 December 2011

saksi



15 disember 2011

hurmmm...nak kate kitorang celebrate anniversary yg ke sbulan x jgak cumer kuar tuk happy2 je lar..ktorg nyer anniversary adalah 14 hribulan..hurmmm so,time ktorg kluar ni cm nak lepas rindu je lar..he5...

mse ni sebenar nya aku dah wt spoil dr awal lg tp nasib baek die x mrh,he5..cm ni crita nya,die sruh aku cri kdai makan yg best kt Segamat nih tp aku x tau mne satu sbb kalo aku kuar ngn kwn2 aku pun mst aku g waktu malam ,x pnah lak ktorg g wktu pagi..huhh..tp d sbb kn die dah request nak mkn kt Segamat ,aku ngn tergagap2 tunjuk kan kedai2 yg aku pun x pasti sdap ke tdak...hurmmmmm.....last2 die yg tunjuk kn aku kdai yg best..tp kt Tangkak la...

mse perjalanan nak kr Tangkak aku tny die byk kali "btul k awak nk g Tangkak ni??"die ngn selamba jwap cm ni "ye syg,knp??"..hehehe..aku mmg dah sronok giler time 2 sbb da lme x g jalan2..he5..

sampai je kt Tangkak kitorg pun g la kt kdai yg die ckap td..tp ............... yg sedih nya kdai tu plak ttup..maka dengan ini kami jadi kan Pizza Hut Tangkak sbgai saksi pertemuan kami yg dah lama kami tggu kn tuk melepaskan rindu dendam yang terkubur nih..hahahaha....

sambil makan kitorang pun borak2 la mcm2 bnde sampai 1 kdai 2 dgr sore ktorg jer...punya lah seronok sgt bercerita sampai aku x sedar yg sudu ngn garfu tersangkut kt lengan baju aku n sudu tu terjatuh sehingga sumer yang ada kt situ blh pandang kt arah kitorang..hehehehe...malu nya time tu..tp,die x ckp pape pun dan membalas kelakuan aku tu dgn senyuman yg menyenangkan..he5..mcm nk undur blik k msa tu..he5...

lpas makan die hntr aku blik ke kolej semula...

terima kasih Allah,jika dia jodoh ku ya Allah tolong  lah pertemukan kami d jalan mu ya Allah...




sory,harga tu terpaksa d tutup..he5...

2 comments:

  1. bahagie dah kawan aku ni..tenkiu la si pahit tu dah bagi kawan aku happy ^^

    p/s:kawin ajak aku okeh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahaha..
      amin..
      hbis ko bce sume eh??

      Delete