Thursday 22 December 2011

lonely

tetibe plak rse bosan yg teramat sgt..

situasi : syida ngah siap2 kmas brang tuk blik
            makcik ngah ready tuk mggu induksi komander
            farah bru kmas brg
            zai x tau g ner
            mummy x de kt blik,g class kot
            bf????ngah tido...
            diri sendiri??on9 ( tp xde org pun yg 0n9) =(

hurmmm...mse ngah mkn td  syida de ingatkan yg de  assignment kene buat time cuti nie..haishhh...aku pun dengan muka redha ckp la cm ni "tgk la kalo rjin nk wt kt umah" he5...ak ni bkn nyer mlas tp aku sangat yakin biler aku da de kt umah aku mst x buat keje nyer sbb aku nak hbis kan mse cuti yg de tu ngn family aku,ngan citer2 kartun yg dah lame aku x tgk dan lg kompem aku xkn buat keje biler my niece de kt umah..kn best kalo die blik,rindu giler kt die..rindu nak dgr die gelak,die bercerita(muncung2 kan bulut je,tp buat2 faham la)...

sedih gak nak blik sbnr nye sbb mak ngn ayah aku x de kt umah,dorg g vacation trip with my aunt..walaupun dorg xde 2-3 hari je tp aku yakin giler korg pun akan sedih biler korg yg dah lame x blik umah dan biler balik rumah plak x de saper yg de kt umah..tp x pe la,aku kn da besar...he5...

smalam mak dan abah aku de call aku...die tny nak swuh jiran aku jmput kt busten mencheh x??aku dgn pntas ny jawap "x pe la,xnak ssah kn org,akk blh blik sndri"..he5...aku sdih sbnr nya tp mlas nak tnjuk kt sesape,tp x pe,aku kn da besar...cuba berdikari sndri..t pndai2 la aku buat pape tuk smpi kt umah..he5..

hurmmm...i really wnt to cry now =( ....but its can't solve my problem but at least can release it..

i hv nothing to say becoz my brain can't work right now ..

No comments:

Post a Comment